Sthlm, julbord och knäck

Jag har varit lite slarvig på att uppdatera mig nu några dagar. Antar att det inte funnits någon som helst ork! Skyller på det iaf.

I fredags åkte jag o Nettski till Sthlm o shoppade lite. Jag köpte två kjolar (en svart o en grå), två t-shirts, en liten party väska o lite annat. Några julklappar bla=)

Lördags va det dax för julbord. Det va på Träffen där Wallmans uppträdde. Det va god mat, bra folk och bra uppträdande. Jag avvek dock ganska tidigt. Var verkligen inte sugen på att festa. Så jag åkte hem när Darlingen slutade jobba vid 22.30. Skönt o komma hem o sova!

Igår va jag o Zelda hemma hos mor o far hela dagen. Vi gick upp och skjutsade bror till stan, sen va vi ute o lekte i skogen. Sen blev det korv och mos=) Gottgott!
På kvällskvisten (Efter den obligatoriska lilla sovstunden på soffan) så gjorde jag o mamma två satser knäck och pepparkakskola. Kolan hann inte bli klar innan jag åkte hemåt vid 22.30, men knäcken blev jättegod iaf! Jag ska nog åka dit nån dag o smaka på den där kolan.

Jaa, Mamma, jag bakar gärna pepparkakor me dig någon dag!!

Idag skulle jag jobbar förmiddag, men jag fixade så jag fick jobba eftermiddag idag och imorgon. Orkar inte gå upp 3.20!

Jag tror att jag håller på att bli sjuk. Ont i halsen. Får ta o kurera mig=) Köpa några goda halstabletter.

Förra nyår va jag ju jättesjuk. Låg däckad i typ 4 dygn. Usch!

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0