Smink kväll

Igårkväll kom några brudar hit på smink kväll. Jättemysigt!

image472

Så här fin blev min mamma efter sminkandet=)


image473

Jag o Mikkis innan de skulle åka på krogen.


image474

Tezz står o bättrar på sminket lite innan krogen. Mycket bra bild!


image475

Zelda va jätte trött efter att alla åkt och gick o la sig direkt efter kvälls promenaden.

Tack Lena, Evalena, Mamma, Sandra, Mikkis, Tezz, Kattis för att ni kom och såklart till Anna och Eva som höll i det=)

Idag ska jag diska från igår sen ska jag nog åka till stan en stund o kolla efter lite julklappar.

Postat av: Lena

Det är ju vi som ska tacka för en jättetrevlig kväll.
Kram Lena

2007-12-06 @ 19:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0