Lite dåligt

Nu har det varit lite dåligt med uppdateringar igen. Känns som att det har funnits andra saker att göra som e viktigare.

Igår va jag o Zelda nere i Norrköping på maxi huset. Handlade lite roliga grejer. Bla en ny digitalkamera på media markt. Vet inte om den e bättre än min gamla, ska väl testa o så.

Idag har jag jobbat förmiddag. Blir likadant imorgon o söndag. Idag efter jobbet så åkte jag ut till Jönåker och hälsade på Marias nya lilla katt. Jättesöt!

Jag ska gå ut en sväng me Zelda, sen ska vi sova, så vi orkar gå upp lite innan 5 imorgon när kl ringer.

God natt!

Postat av: Shelob

Tyckte väl det var dig vi skymtade vid parkeringen :) Vi var också där och shoppade lite!

2007-12-29 @ 12:05:56
URL: http://www.shelob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0