Ledig idag

Idag e jag ledig. Darlingen kompade ut i natt o kom hem vid 2, vid halv 9 försvann han igen för att ha nån utbildning på skavsta. Hoppas iaf att vi hinner me lite mys ikväll!

Jag o Zelda tänkte åka in till stan o fixa de sista klapparna.

Fick den bästa av alla igår med posten. Den är till mamma =) Nyfiken nu???

Igår slog jag in alla klappar som jag hade köpt, känns himla skönt!

Hmm, vem e de som har vält min julgris som står under granen?? Och vem e de som har dragit i glittret?? Jag skulle tippa på nån av mina katt-bebisar=P

E lite sugen på att åka utomlands. Nån som vill följa me?

image490

image491

image492

Bilder från Tunisien i somras.



Glöm inte att titta in länken i förra inlägget!!

Postat av: Mamma

Jag är väl aldrig nyfiken, eller?

2007-12-19 @ 17:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0