Jotex-paket

Idag skulle jag hämta ut mitt paket från jotex. Jag trodde att det var ett litet smidigt paket, men när jag hämtade det visade det sig vara en hel säck. Haha! Snacka om att ja blev paff!!

image469

Gosan kollar in säcken=P.


Vi e nästan klara med renovering i badrummet!!!
Jag återkommer med bilder.

image470

Så här ser våra garderobsdörrar i sovrummet ut efter lite färg o make up=)
 


image471

De här kräftorna fick jag av min älskling för någon vecka sen. SÅÅÅ himla gott!!!! (Man får ju dela me Zelda o Flisan. Gosan gillar det inte)


Nehee återgå till städandet kanske.

Ha en bra kväll

Postat av: Lilla jag

kUl med stora paket.

2007-12-05 @ 11:32:34
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Ankan

haha...tycker zelda om seafood??

2007-12-05 @ 15:02:51
Postat av: Claudia79

Supersnygga dörrar!!Me like a lot...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0