Här igen

Jag tänkte skriva ett litet inlägg här.
Jag har fortf inte lagt in bilderna från julafton, men ja ska göra det ikväll eller imorgon (tror jag)

Idag åkte jag in till stan en liten sväng för att titta på rean, men de va inte så mycket att hurra för. Jag köpte en ny mascara och lite glitter. Sen va jag en sväng på apoteket och köpte lite piller=P.

Sen när jag kom hem har jag bara legat på soffan och tittat på några filmer. Skönt!

 Igår va vi ute i Jönis en sväng åt god mat och öppnade lite paket, sen va vi hos mina föräldrar och hämtade resten av presenterna som vi inte fick med oss på julafton.

Jag hade en liten släng av magsjuka, men det har gått över nu.

Ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0