Allt öppnat

Nu e alla klappar öppnade och just nu så uppdaterar jag från min nya bärbara dator=)

Jag fick jättemycket bra och fina saker!

Jag kan dra upp några av sakerna: En stor träningsväska, lite träningsgrejer, ljus, badsaker, kok-böcker, en vin karaff, stora te-koppar, pengar och massa andra bra saker!

Tack för alla klappar!!!

Zelda fick massa paket, hon öppnade allt själv. Bilder kommer senare ikväll när jag kommer hem och har lagt över dem från kameran.

Annars har vi ätit massa god mat och fikat gott. 

Darlingen och bror håller på att installera den nya öl-maskinen som han har fått=) hehe, den blir fin i våran bar-del hemma sen.   

Vill även passa på att hälsa GRATTIS till min snuttis som fyller 27 år idag!! Puss!


Ha en bra kväll, det ska vi ha med jul-godis som knäck, kola och choklad och Karl bertil Johnsson-

GOD JUL!!

Postat av: Lilla jag

Kul med bra julklappar! Grattis Roffa.

2007-12-24 @ 20:30:06
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Roffe

Tack för Draftmastern älskling, det är en helt underbar julklapp och GOTT är det me =) Puss

2007-12-25 @ 06:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0