Inget internet....=(

Vi har inget internet hemma, eller det kanske vi har, men jag vet knappt var min dator är, och även om jag skulle rota fram den kartongen som den ligger i så finns det ingen plats för den just nu ändå... *Bärbardator kanske...*

Idag lämnade jag in nycklarna till Nyk-lägenheten, så nu e jag 100% Oxelösundare igen. Skönt när allt me flytt o städ e klart! Tack Anna för hjälpen me städandet!!!

Igår va det kräftfest hos Mikkis!! Så skoj!! TACK! Massa av mina kollegor va där! Jag fick nog rekordet i att äta kräftor=) hehe, åt o åt o åt! Det e ju SÅÅ gott!!

Nu sitter jag hemma hos mor o far, har betalat de räkningarna som jag hittade... Får väl fortsätta leta efter de andra, vet att de e typ 3 st... bla bilskatten.

Jaja, nu när jag äntligen kommit bort från Nyköping e de väl dax att jag hittar ett nytt jobb. Orka va kvar på Skavsta... Kanske ska börja plugga eller nåt ist, får se va som händer. Något måste förrändras iaf!

Ha de bäst!
En annan sak; de animerade GUSTAF (Garfield) filmerna är GULD!

Sov gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0