Gårdagen

Hehe igår skulle jag åka hem o ta det lugnt, men Tezz tyckte att jag skulle komma hem till henne o driocka lite alkohol, och jag e ju inte den som e den;). Kl va väl ganska exakt 23 när jag anlände dit efter jobbet, satt hos henne till 0.00, gled ner till hamnen och in på lotsen en sväng. tokbra band! Massa gamla bra låtar! Kände mig som 18 igen=) Efter hamnen blev det pizza..... (jag vet att jag inte ska äta sånt, men jag hade ju redan druckit alkohol, då e de ju bättre att jag tar allt på samma dag;)), kom väl hem vid 3.30 eller nåt, somnade vid 4.30.

image215
En mycket rolig kväll. Tack Tezz!

Idag har jag jobbat. Eller jobbat o jobbat, det har varit så supertråkigt lugnt, så jag drog vid 18.40. Ska jag va där för när det inte händer något kul alls? Jag har ju kräftor här som väntar=)

Ska gå o lägga mig o vila lite med Darling nu, han har sin sista jobb natt framför sig.

Kram på er

Postat av: Lilla jag

Du verkar ha dille på kräftor...

2007-08-12 @ 23:15:10
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Darlingen

Det händer inte mycket under natten heller verkar de som, ganska lugnt än så länge. Hoppas att de händer någe skoj inatt.
Puss så länge

2007-08-13 @ 00:20:58
Postat av: Elena

Kräftor varje dag...??
Nu har jag köpt mig ett paket jag med. Så jag ska frossa för mig själv en kväll när Marcus jobbar.

2007-08-13 @ 17:07:19
URL: http://elsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0