Bröllop

Nu e de dax för bröllop igen. Andra för den här sommaren.
Skojsigt!

Just nu sitter jag halvnaken med massa blonderingsfärg i håret, jag var lite för ivrig att ta på det, så jag glömde blöta håret innan...! Får se hur det går ihop sig! Annars får Roffa åka o köpa nån brun färg!

Vid 12 tiden kommer Caroline hit o ska sminka mig. Det blir skoj. Tycker inte om att sminka mig själv! Bättre när andra gör det;)

Igår åt vi älgstek och sallad! Mycket gott! Vi har blivit helt sålda på oliver och fetaost!!! =) Mycket av den varan blir det nu för tiden!

Nääe, nu måste jag ta o klä på mig, eller nåt;)

Ha en bra dag!

Nån som vet var svärta kyrka liger...?=)

image245


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0