Bilder

Wohoo!! De bästa presenterna man kan få! Älskar min soda stream redan!!

image234

image235

Söt-flickor;) haha!!
Det var vi tre som satte skräck i Nyköping i onsdags kväll/natt genom att hedra Birgers med våran närvaro=)

image237

Hockey igår, här har vi en bild på HV71 när det är lite time out. De vann även matchen mot vårat älskade NH....=(


image238

Just nu så packar jag... Blää va trist, helt tomt i hyllorna o kartonger överallt, dessa fula flyttkartonger!

Jag och Nettan va en sväng på stan och köpte lite kläder till bröllopet som jag ska på imorgon

Här e mina "bröllopskläder"


image239 image240 
Här är kortet som de ska få imorgon=)



image241 image242

image243

image244

Nu är nästan allt klart i nya lägenheten, i helgen blir det flytt, eller på söndag eftersom att det är bröllop imorgon.

Om någon har något skojsigt inredningstips så e de bara o hojta till=)

Ha en bra dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0