Alkohol

Usch vad mycket dumt alkohol kan ställa till med! I fredags blev det liiite mycket av den varan, så det blev inget av det på lördagskvällen. Hehe.

image199

Så igår på lördagskvällen va vi hemma hos några av Roffas polare först o hälsade på, sen gick vi en sväng på stan, SÅ mycket folk... Så vi åkte hemåt, åt lite ost o kex o kräftor=) MUUUMS!!!

Vill man impa på mig ska man bjuda mig på kräftor! Det e det godaste som finns.


image200


Så här fint blev det med de nya ute möblerna jag köpte till nya lägenheten, sen kommer ju den vita hyllan att stå bakom o så, men just nu ser det ut så här;

image201

Nu ska vi ut en sväng på sjön, om motorn funkar som den ska....=)

Ha de bra så länge

Postat av: Lilla jag

Fint!

2007-08-05 @ 16:58:34
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: jessie

haha jaa det är bara komma en dag så bjuder jag på lite kakor och saft=) hihi ja ja du fyller snart oxå... f*n man börjar bli till åren =) fint det blev på balkongen.... när får jag se live då???

2007-08-05 @ 19:16:40
URL: http://jhw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0