Ledig!

Så himla skönt! Jag har klarat av 4 st morgonpass! Jag e så nöjd över mig själv;)

Igår efter att jag hade slutat jobba åkte vi ner till JULA i Norrköping. Jag köpte ett litet växthus att ha på balkongen, en ljuslykta som e som en röd stjärna att hänga upp, en ny kaffebryggare o massa mer! Så idag ska jag o Zelda plantera! Det blir persilja, gräslök, tomater, rädisor o kanske nåt mer skoj;) Vi får se om det finns några växter som vill bo hos mej.. jag brukar va bra på att döda dem....!

Zelda har börjat löpa oxå... Hittar små blodfläckar lite här o där, ska väl åka o köpa nåt löp-skydd till henne sen.

Annars ska jag bara städa o fixa hemma idag. Det behövs. Ser faktiskt lite fram emot det! Jag har ju som sagt bara jobbat sen lördags o inte gjort något alls hemma!

Ska iväg o köpa lite kaffe, kaffe-bönor o syrup (om ja hittar, nån som vet var man kan köpa det? Alltså smak att ha i latte)

Nää, back to Tradera-träsket! Hehe. Har hittat en grön kavaj som jag bara SKA HA;)

Ha en bra dag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0