Fint väder!

Idag e det superfint väder! Kul de e att jobba hema helgen när det har varit superfint väder även då!

Jag ska släpa ut Zelda en sväng. Jag känner inte för att göra något alls idag. Tråkigt läge!! Jag fick hem massa olika pärlor från tradera idag med, men känner inte för att göra nåt av dem alls idag. Har lite kvar o plantera med. men orkar inte det heller nu, hoppas att jag får lust med det sen. Skulle iofs kunna tänka mej att köpa lite olika tyg, o sy något skojsigt sen. Får se var det leder. Skulle behöva bleka min utväxt oxå, ORKA!

Vi va ju på fest hos NEttan o Staffan i lördags. Skojsigt! Men när vi precis ska gå hem från krogen och när vi har hittat Björn Westin kläcker Roffa ur sig "Sofia stod o stekte pannkakor i 1 timma o sen kommer jag hem o gör de sista 4 som är de i särklass bästa!". Jag lackade totalt! Jag gick o hämtade min jacka o drog, med Roffa strax efter som inte riktigt fattade varför jag va så himla upprörd.

Vi satt iaf o tjaffsade på en bänk utanförlägenheten! Det slutade med att han sov på soffan och jag tog med mej Flisan in o somnade i sängen! Jag vaknade dock vid 6.30 o undrade var han va o gick ut o hämtade honom från soffan. Vi blev väl sams där på morgonkvisten, men de va himla dumt sagt! Eller hur?!

Nää, ha det bra! Ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0