Längesen

Jaha, nu e de längesen ja skrev här...
Vad har hänt sen sist? Jo jag o Nettan o Denise festade ju o va ute på O´Learys. Kul!!! Fick me mej Johan hem. Vi råkade tappa bäddsoffan på hans tå...=/ Så den såg ut!

Annars har jag bara jobbat, jobbat, jobbat! Alldeles för mycket. Va i Vingåker på factory outlet häromdan me. Köpte kostym till min karl. Vi va o kollade på ett hus oxå, men de låg lite för långt bort... synd, för de va jättefint!!!

Va på Make up store o fick oss en liten smink kurs oxå i onsdags, sen va vi på McEwans o O`Learys.
Jag, Eva-Lena, Mia, Roffe, Micke, Johan o Ellinor. SKOJ!!! Blev ganska fina kort på Micke me, hehe lägger ut dem ikväll kanske.

Ses senare, nu ska ja strax åka o jobba IGEN.

Sköt om er.

Kram

Postat av: David

Ha det najs på jobbet!

2006-09-03 @ 12:15:18
URL: http://davidscorner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0