Lär mej

Sitter på jobbet nu igen. Som alltid känns de som.
Skulle lägga in en bild på mej igår, men den kom visst me två ggr, nån som vet hur man tar bort den ena?? Hjälp mej isf!!!

Igår va Jenny och Daniel hemma hos oss. Vi lekte me Daniel o nya kissekatten o fikade massa=) Massa hembakat! Mmmm!!

Sen kom Anna förbi, så vi va ute o gick. Usch o fy va jobbigt de va. Den lilla kondition jag en gång hade, e nu spårlöst försvunnen!=P

Aspen o hans far köpte en enduro igår, fan va coolt! Vi ska åka hur mycket som helst på den på våra dejter=) hehe blir skitnice!

Ikväll när ja e hemma i min ensamhet tänkte jag städa akvariet och typ hela lägenheten och plantera om en blomma, den har växt ur sin kruka=/, men de ska händiga Sofia fixa=) hehe, har iaf köpt en större kruka, så vi får väl se om ja får arslet ur vagnen nån gång.

E de någon som vet ett litet hus man kan hyra?? de får gärna va nära till nåt vatten, men de behövs inte. Gärna nån fin stor tomt=) De vore drömmen!!! Inte bo i lägenhet me massa grannar som springer runt och skriker o spelar fotboll!!


Ha en supertrevlig dag. Det tänkte jag ha=P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0